biskuttt hangittt!!

ermmm..hari ni kita main masak2 yea...dah lama x main masak2 dkt skul..
dah lama kami tunggu nk main masak2 ramai2..akhirnya td kita org pom main la msk2..cikgu dh sediakan semua bahan..kami cuma buat...dah berminggu-minggu nie kami xcited nak main masak2..

td saya kena bookkkk ko cikgu...xsakitt pom..dia buat sjo2 jh sbb aq x ingt resepi..hukk33..ksian kt aq..hekk33...kumpulan aq kena buat tart nenas...nama je tart nenas..tp xde tart..ada jem jer..geram ase..sbb klas yg lain dpt guna jem yg real..kita org plk kena guna jem yg sapu kt roti tuu..mana aci!! sbb tu la biskut aq x jadi...urmmmm sedih laaarrr.....

lps je siap aq uli2 n hias biskut tuu...my befwenz pom g la boh dlm oven...ermm..tinggal pnyer tinggal..n pegi tgk...ok lagik..lps tu tiba2 je dgr kawan2 aq dop kecek kt bwh..aq pom g joint la tgk..pok2 nie dop kalot pasal result...aq bleh ckitt jahh..aq bleh no 38 dlm tingkatan..naik la jgk..aritu no 41..hikk..sedihh laa... lps hbs je agenda berbual psl result..pi tgk biskut pom still ok ag...aq pom tnggal jelaa dgn rasa bangganya...aq pom g tolom cikgu buat tartlet...pokk2 ni mri pakat likong aq la plop..nop tgk cr buat tartlet tu gno...lama lps tuu...aq pom g la tgk sekut...errmmm, innalillah slaluh...hbs hangit...xdop keupayaan doh aq nk tgk sekut tuu..soh ko makan..hakk333

zuriani fairuz n ainatul najwa dah mula badmood psl biskott...dh hangi..mst rasa nk marah..mereka berdua dah badmood..aq pom pikir,xkn la aq nk badmood jgk..udoh la kelih..so aq ambik keputusan buat2 biasa n sengal2 jerr..hukk33
berjaya la jgakk..ksian aq tgk ainatul td..smpai nangis dia...xpe laa aina...kita kan bru nk cuba buat...nti nie kan kita dah jnj..lps hbs je pmr..kita nk buka kedai jual kuehh..hakk333...(impian kita tuu)


notakakiku : lmbt ehh pmr...nk jual kueh plop nie..nti bleh duit...hukk33

2 ngepek:

jejakamerah said...

ahahhha....x pandai masok mg jar...baik x payoh jadi tinow...ahahha.....nk jadi minah biskut lah plop sep2 mg nie...ak x sey beli...sbb gerenti ak dapat keracunan makanan...

nurazzariah said...

arghhh..mg gilo sokmo kebaa..xpo2..nti bufday mg nie..nti aq msok la somethim special ko mg..aq msok sedakk la weii..mg jh x thu nyoo