DIA buat saya sedihh.....

selalu nyerr...kalu msj je dgn DIA...
akan keluar la kegembiraan ku..
bergurau senda yg berpanjangan akan berlaku....

tapi kebelakangan ini..isu yg panas telah melanda antara AKU dan DIA...

setiap minggu kami akan ber mesej...xkira la msj ape2 pom...
tp miggu nie...mesej yg antara aku dan dia..hanya msj yg marah2...merajuk...
aq akan melayan merajuk dia kalu dia x melampau....aku akan pujuk balik dia...
tp ape yg dah jadi td...semua nye x dijangka....

petang tadi...saya dapat satu msj dari seseorang yg lebih manja dipanggil PAH....
dia tiba2 jerr teka psal EX saya tuu..dia bagi nama..dia tahu saya penah couple dgn dia...saya amat marah...tiba2 jerr...

sblm hal nie terjadi...saya ada syak PAH nie gwe dgn saem baik saya...abang *****
aritu saya ada tny dia...abang nie gwe ngan PAH kerr??dia menyatakan kan tidak dgn bersungguh2... ok...saya percaya...tp cerita tentang dia dgn PAH kini menjadi jadi..saya tidak snggup mendengar nya...

malam seterusnya...msj lagi dgn dia..tny kan dia hal yang sama..dia kata tidak...
sy terus percayakan dia lagikk...tp dia ada marah2 kat saya..dia kata dia x kenal pom PAH tu..dia cuma knl melalui ********...dia kata dia x suka saya tny mcm nie...
tapi saya dah kata kat dia...sy cuma hendak bertanya..bkn ape2 pom...

semalam...dia ada msj kat aq...dia tny aq...nape ja kata abang gwe nge PAH??

aq pom bls balik kt dia mcm nie...

" bkpo plk abe tny gni?? ada gpo plop?? bruni keyy ja oyk doh ko abe..
ja tny jah..sbb ja nk thu hal tu btol dopp..just that..
xse la main dengar woh mulut ore...baik ja tny abe sndr sal nim "

aq nk mrh benaa ms tuu..mood x brapo molek..ph tibo2 lop dio msj gtu ko aq..keno la dioo....

pah aq pom baloh la nge dio..dio ngajuk besaa...aq pjuk la balik dio gni2...
aq oyk dio...abe nie kiro mujur doh thu salni...klu ja x oyk abe x thu...ja oyk ko abe ikot gpo ja thu jahh...xdop nk tokok tambah...

last2 dio baik mula nge aq...baik mula pom sbb alasan dia nk tido..k aq ngalohh lagik nge dioo..bia dio...



notakakiku : cerita akn bersambung.....tgh berasa ghairah nk luah perasaan nim..

2 ngepek:

jejaka merah (bas) said...

mg nie...mace2 lah ja.......huhu....mipi dok mipi.. weh ganow result mg loni??

nurazzariah said...

esshhh..aq biasa jahh..cito real nim...

wehh..aq bleh so A jah..bi aq nyaris A... bleh 78 jh...gerey aq sero..malin bena 79..tcer wt naik 80 dio..free2 bleh A...gereyy r,,,