otak otak otak...


saya sedih...
sebab keputusan periksa saya semakin merosot...
saya baru dapat 2 paper....
markah nyerrr sngt2 merosot...

hari tuu...
masa dekat kantin...
makan laaa sama2 ngn gg9...
tiba2 cikgu farhan muncul kt blakang aq..
dengan gasak jugak laaa aq tny dia mcm mana ngn paper 1 aq..
oke kerr x??
dia cakap x ok..sbb smua budak klas aq markah menurun...
aq yg tengah tension nie termengadu laaa cikit2...
aq ckp yg aq tertinggal jalan kira utuk soklam tuuss...
cikgu farhan cyap angkat kerusi lagi nk hempak aq...
(btol xcikguu??hikk)
cikgu ngepek laa jugak cikit2...
aq pom kecewa sakan gk laa...
sbb cikgu kt paper 1 aq mmg sikit sngt2...

kebetulan gk laa..
ae tuu ada masa diaa..
teruss jerr cikgu masukk..
smua dok pakat tny mana paper PD...
ada yg bersungut ckp paper 2 susah laaa...
aq senyap jerr,,,
sbb aq thu mmg ada bnd yg xkena akan berlaku kt aq nti...

cikgu farhan kasi kita org paper 1,,
nk soh kita org check balik btol x jwpn yg tlh dia semak...
aq semak punyerrr semak..
hurrmmm...last2,mmg paper 1 aq sikittt sngt2...
terus aq senyap dalam kelas...(mogok)

yang lain dok sebokk soh cikgu check paper 2 dia org...
last2 aq pom nk jadi penyibkk gkk...
aq x sbr nk tgk mcm mana ngn paper2 aq..
last2 skali aq pom syorkan pada cikgu soh semak gak paper 2 aq..
masa tuu jugak laa masa dia habis...
(aq mula2 nk marah...lepas tuu cikgu kata kt aq..jap ag turun yea...semak kertas)
ooyeaaahh..yg tuu mmg sy nk dgr...


lepas jerr giliran era n fatin...
aq n aina terus pegi PSS....
cikgu tny skali lagi...


CF : jaa...bkpo ngn awk nim?

me : saya sakit otak cikgu.

CF : (dlm ketawa) bkpo pulak?ko putus cinta??

me : hauu laaa cikgu...joloo bakalihh...

CF : awk pom gewe jugakk ko ja??

me : xtahu..xtahu....


masa cikgu dok check paper aq...
mmg aq sedihh gilerr laaa...
sbb benda yg patut dpt full maks..
aq dapat setengah jerr..
pdhl benda tuu kacang jerr sbnr nyer...
cuma otak aq nie jerr...
asal x berfungsi sngt2 ae tuu...
time paper yg penting nie jugakk laaa dia nk wat hal..

banyak markah kesian cikgu bagi kat aq...
aq pom kesian gk tgk paper aq tuu...
haiiiyooo...
nie mst sbb dia...
bencii laaa..
xtenang hidop satu sekolah ngn gewe diaa...
asik terfikir jerr....


p/s : saya mmg gewe ae tuu..tp ex saya lebih sy ko ex dio mulo..
so,saya lepas kan diaa ngn cara baik..tp lepas tuu saya wt cara jahat...
tuu laa kerja saya sekarang..membalas dendam balik dgn cara yg c berapa kasar pomm...
dia main kasar lagi ngn saya ada laa...


notakakiku : tension...T_T


0 ngepek: