cupcake polkadot . . . .



minggu lepas kakak aku balik n mintak aq buat cupcake polkadot untuk dia...
tapi sorry....xsempat nk buat sbb mggu lepas aku mmg busy....hari sbtu aq ada kelas addmath dan lepas tuu terus sambung ngn sesi fasilitator utk f3...budak f3 mmg rmai yg x reti bahasa...lagi2 budak lelaki yg suka menyambung kata2 orang....benci~
(hang x kenal lagi akak sape...sekali kena ayat akak...pengsan laa hang semua)

resepi dh ada...tapi masa jerr x cukup..hari tuu pom sh balik kol 2 lebih...kol3 kakak aq nk drive daa...
so,mmg xcukup masa langsung...sori akak....saya silap!!

tadi ,sempat menyempat laa jugak aq search google...cari gmbr kek yang aku nak buat...
huhuhu sedap nyerrr....











gambar nie search dr google jerr,,,
nati bila aq buat cupcake nie....
aq letak gmbr yg aq buat lak k.....

tengok,sedap kan kek tuuu....
sekarang nie aq tgh  fikir nk buat filling aper kt dalam....
yg dalam kepala otak aku sekarang....aq nk buat perasa coklat laaa....
dak pom nati aq cari laa filling blueberry kt kedai....
mst lagi bessttt....
waahhhhh,,,,yummy!!


resepi nyer senang jerrr....
search jerrr google dan search apam polkadot...
mmg bnyk resepi...tpi hg cr jerr yg mudah2.....


p/s : nanti nak buat khas untuk gg9 jugak...2 biji sorang cukup k....hahahahah
kita buat nama k...huhuhu

notakakiku : nk buat hari aper ekkk??


0 ngepek: