(video) 1M 1S 1M

assalamualaikum semua blogger.... :)
korang semua mesti tahu kan pasal larian 1 murid 1 sukan 1 malaysia kan??
alaaa...klau cakap x tahu...mmg tipu laaa....
oke!! larian tersebut telah diwajibkan untuk semua pelajar sekolah...
dan yag aq tahu jugak...maktab2 perguruan jugak wajib ikut serta larian ini...
aku tahu pun sebab kak aq belajar d maktab n dia jugak kena join benda nie...
so,adil laa....dia xleh nk kutuk keji aku sbb dia pom xleh cuti ari sabtu lepas...

oke...sebelum hari larian nie bermula....
cikgu2 dok gesa kitaorang datang awal ke sekolah....
pukul 7 dh wajib dok kt padang....gilaa siot...aq paling lewat pukul 7.15 bru smpai skolah....
nie pukul 7 dh smpai...lewat2 aq tuu...
ada lagii yg lewat....kadang ada jugak yg datang skolah kol 8...
aq xbrani laa nk buat macam gtu sebab peraturan skolah aq smkn ketat sekarang...
slps pukul 7.35,wajib tulis karangan 350 tau...luar pagar lak tuu...
buat ala2 surat akur janji xnak dtg skolah lewat lagi dh...
slagi x cyap...slagi tuu xleh masuk....
aq brani nk wt macm tuu...kawan2 aq sblm nie ramai yg dh terkena termasuk la abiey opie shahrul n budak2 laki kelas aq...hahahah.
tergelak terburai aq tengok dia org kena denda... LOL

sebelum nak start larian...kerja kami ape lagi...
posing laaa....tuu mmg benda wajib untuk geng kami tauu....hukkk33
jom tengok gambar yg telah disnap oleh kami dan jugak sir tay...








sumber gambar dari mr tay....nie mmg kerja dia laa...
xclap aq semua skolah wajib ambik gmbr untuk larian nie rasa nyer....

oke....jom kita hungga...


gambar nie menunjukkan yang kami mmg eksited gilerr laa menyertai larian ini...
sebelum nie aq x penah ikot mana2 larian yg d anjurkan oleh skolah...
tapi kali nie mmg aq kena paksa....dan ianya sngt best...hahaha

tudung kaler kelabu ialah cikgu practicle...
aq x ingt dah dia ngja subjek aper..
sbb dia hny mengaja subjek untuk kelas sains...


















oke...seriously...cikgu nie sngt2 baik n sportim.... :)







mereka still terpacak didepan sekolah sedangkan aku sudah jauh meninggalkan mereka...huhu
korang lambat.....



1....2.....3....
hungga....


syok gilerr larii nim....
memandangkan kali nie ikut trak perempuan...
lalu pulak depan umah aku....
mula2 aq niat nak masuk terus dlm umh aq n xnak pegi skolah dah...
tapi sebab rasa syok sngt2 lari laju2 smpai tinggal semua kawan aq...
xjadi aq nk truskan niat aku tuuu....

sampai jerr skolah....
kami dapat makanan dan minuman percuma...
orang kasi,aq hadap jelaaaa...nk kan pertikaikan daa....

lepas jerr hbs makan....
bermula nyerr acara tambahan seperti bola jaring.bola sepak.penton,sepak takraw dan bola tamapar...
aq pndai taip jer...smua acara aq x masukk...
aq mana laa minat ngn benda2 mcm nie..klau main saje2 tuu boleh laa...
klau nk lawan.mmg x kan menang laaa...

so,kitaorg duduk berjauhan ngn org lain...
kita org dok lepak2 sambil memekak...hihihi
memekak tuu hobi kita org...
habis laguu kami buat vdeo...
tapi kami tahuu yg suara kami buruk...HAHAHAA


  nie laa sir tay...
merangkap jurugambar kami...hihihi



masa dok lepak kat cni ramai2....
ada ramai laa budak2 yg lalu lalang depan kita org...
termasuk lah 2 org budak yg blagak diva kt skolah tuu....
setinggi mana pangkat diva dia....
DIVA kami lagiii dowhhh....HAHAHAAHAHA

korang tengok vdeo kat bawah...
dan pandai2 laaa tengok...
sorii,tuu mmg prngai semulajadi kita org...
so korang jgn pertikaikan nya....

klau korang focus kan vdeo tuu...
abiey ada buat satu bunyi...
bunyi tuu ditujukan untuk diva ituu....
budak diva tuu tengok cyap buat jelingan lagi...
tapi sayang,kawan aq x sempat nk record cara jelingan diaorng...
mmg cantik dowhh....
selepas jer tgk dia org...kita org gelak x henti2 sebab tersngt2 laa lucu tgk diva tu...hahaha
korang tengok laa sendiri....
:)
video




notakakiku : budakk tuu mmg cari nahas ngn kita org...berlagak diva tak bertempat...
ada kerr patot dia panggil cikgu mazila dengan perkataan mazila??

"eyyyyhhhh mazila tuhhhh"

kurang ajar kan??

boleh tak ia dketegorikan sebagai BODOH??

0 ngepek: