edisi khas raya.



assalamualaikum.....

hah!! sebenarnya,malam nie mood aku mmg x brapa nk cantik...nk bercakap ngn org pom aku malas...
balas mesej kawan2 pom aku malas...tepom pom off dr petang..nie bru buka sbb boring sngt2..nk dengar lagu..sekarang nie pom aku masih sibuk on9 walaupun aku tahu yg kerja sekolah aku berlambak mcm bukit..tapi aku buat x endah jerr..sbb aku tahu..klu aku buka buku pom,mmg aku xleh nk buat kerja aku...sbb aku mmg tengah tension sngt2 nim....


sebenarnya ptg tadi still oke...tp macam mana tah...dia pegi pulak mengadu dekat kakak aku yg aku merajuk bagai ngn dia...huaarrghh!! lagii laaa bertambah tension aku nim....nk menangis aku smpai.....aku xnak benda mcm nie terjadi....aku bukan nyer serius pom tadi..dia yg terlebih emo ngn aku...dan akhirnya,aku pulak yg merajuk...lepas tuu dia susah2 laa dok mesej aku...msj kt fb aku laaa.....


oke..dh laaa..sebenarnya cousin aku ada upload gmbr raya family kita org..yg aku maksud kan family belah abah aku.....memang bnyk kentang ahh gambar...aku pom letih nk tengok...yg aku x puas hati..gmbr aku selit sikit jerr..ae tuu abg boy bnyk snap gmbr aku..tp cousins aku@ isteri abg boy boh sekeping 2 jerr..huuaaghhh!! nk gambar lagiii...dah laa aku masih x puas main ngn qaleef...






abah bersama qaleef...qaleef nie bagus tauu..ngn sape2 jerr dio boleh pegi..dia x memilih org....
yg paling aku suka qaleef nie tang dia senyum dan ketawa...wohhh,cute owhh..dh laa budak nie pandai posing..mcm mami n ayah dia....

xcaya??tengok laa sendiri...






haaa..dh caye ker belom?
klau x caya lagi...ada lagii..hohoho


nie frst day raya,,,macam biasa laa..raya pertama aku mmg xmasak ape2 kt umah...
pegi makan umah org jerrr....jimat kang...hohoho
*sebenarnya malas*


nie semua kerja abg boy...klau aku,lambat lagii....
tq abg boy...nie syg bnyk abg boy ni,..


emmer buat muka busyukk....dia takot ngn abah aku sebenarnya...sbb abah aku suka sngt usik dia dr dia kecik lagii..tuu yg dia pantang tgk abah aku..mesti lari...dan sekrang nie,dia sukaa sngt buat muka cantik dia...mentang2 nk soh abah aku takot kt dia...hahahah gilerr kentang owhh!!



abg boy buat saya x lalu nk makan..asyik dok panggi aku jerr...semua nie kes nk snap gmabr...
aku mcm biasa laaa..aku mmg malu lebih ngn abg boy,,dia sukaa usik aku..tapi serius r..dulu aku x penah pom ckp ngn dia...sejak dia mula2 dtg umh aku....dia nk cr toilet...lepas tuu dia pnggil aku..yg x boleh tahannya,dia x tahu nama aku....ko nak tahu dia buat aperr??

muuuuaaahh..muuuaaahhh....(ala2 bunyi org nk cium)
aku terkejut oii dia buat kt aku mcm tuu..ingtkan dia nk ngorat aku..(ceyhhh,perasan nk mamposs)
tapi rupa2 nyer dia tny aku mana tndas...so,smbil2 aku gelak depan dia...dia pom pegi laa dekat ngn tandas tuu..tp dia x caya tuu tandas...sbb pintu besarr sngt..mcm pintu bilik..lagii laa buat aku nk ketawa....aku caka,betul lal tuu tandas...cuba masuk.....lepas dia amsuk tuu bru dia percaya tuu tandas sbb ada mangkuk tandas dlm tuu..hahahah 



suami org dan ank org tengah action bergaya d pagi raya...
abg boy rockk!!!


emmer n qaleef lagi...emmer dok sebok main fone dia.pegi mana2 mesti ada fone kt tangan...



haaa...qaleef lagii..comel tak dia....klau masuk dlm pertandingan ni..sure dia menang laa...


wasssuuppp qaleef....qaleef pom nk jadi macam ayah dia jugakkk......



oke....nie gmbr raya ke 2 lak...nie time rumah aku buat open house....
muka2 yg ada nie mmg muka yg wajib hadir laaa...


pakbah ma dan anak2 nyer...


ceyy tengok mereka..aku suka sngt2 tengok mereka 4 beradik....sporting sngt...mereka merupakan cousin aku...cousin aku yg paling boleh buat kawan laaa....



rumah aku penuh ng family dorang sajee,,

abg mazani,abg jamil dan qaleef...


my cousin..kaknor...dia tengah pregnant sekarang....
kalau korang ingt entry aku sal shoot kahwin yg cyap ada gmbr aku melompat kt tepi pntai tuu..
dia laaa tuuu....






yg ala2 ustazah tuu..kawan cik n abah aku...selalu nya suami dia dtg skali...skrg nie suami dia dh ada bini baru...jadi ikot bini muda laaa....


abah aku tengah syok dok dlam abg basir,abg jamil,kak wani n along dan jugak along yg sorang lagii tu makan buah mangga....mangga dr pokok sendiri....





ma bersama anak2 dan cucu nyer...


tang nie aku laa yg dok mengasuh qaleef...sorang pom xde yg nk layan dia...so,aku laa yg kena dukung dia pegi sana sini..suap dia makan..bnyk owhh budak nie makan....


tang nie dia nk  air...so,ayah dia kasi botol soh kasi air kt dia...
aissshh,macam aku laa pulak jadi mak budak ni...so,aku laa yg kena dodoikan dia smbil isap botol....
dh laa baju aku nie susah nk duduk bersila..sbb kain sngt2 laa senpit..nie nk letak qaleef lagii...
owhhh!! tension!!!






abg boy dan nana...mami n ayah qaleff da emmer. 






 qaleef dok senyum sbb ada yg dok layan dia suap biaskut laaa....

masa aku dh sakit lengan dok pegang diaa...aku pegi kasi dkt abg adi...
suka abg adi main ngn qaleef...lama jgak laa abg adi pegang dia sementara aku dok kt dapur....
tapi macam mana tah dia tiba2 nangis..abg adi takot dan terus pegi letak qaleef dekat nani...
nani dh laa yg x reti nk pegang budak...qaleef lak dok nangis...rupa2 nyer dia nangis sbb nk buah tembikai yg nani pegang tuu...sbb masa kt dapur..aku ngn kakak aku sorang lagi dh suap dia...habis 2 kerat jugak laa buah tembikai tuu...hahahhahaha


along dan pakbah.


abg boy...buah mangga pom nk snap jugak kerr??hahhaha


kaknor n abg mazani






tang ni kakak aku yg dok layan qaleef..nk makan biskut....






amalin yg cntik dan tiba2 senyap dtg umh aku..selalu nya dia laa yg bising..hohoho


notakakiku : alhamdulillah,benda yg buat aku tension dh hilang..dh baik daa....

0 ngepek: