kelas malam.

Assalamualaikum...


kita tgh siang hari dipanas terik yea...namum,masa2 mcm ni laa kita rasa macam rindu sngt2 jer dkt kelas malam....dulu masa dpt tau cikgu nak buat kelas malam..aku laa org yg pertama beranikan diri angkat tangan bantah dgn kelas malam...tapi ada lagi yg bantah sbb xstuju dgn aku...lagi2 cikgu addmath ku...dia marah aku sbb aku ckp xmau msk kelas tambahan...dsbbkan takutkan cikgu...terus relakan diri masuk kelas malam....siap cerita lagi hal ni dkt abah dgn cik dgn beria2 nya...


tapi skrg,niat sudah bertukar...dulu masuk kerana dipaksa...skrg tak da...sbb aku suka kelas malam..tapi yg paling x syok nya apabila ada yg suka kacau mood aku....yang tuu paling benci okeh!


waktu sekolah biasanya tcer radhika yg mengajar kami..tp utk kelas malam, cikgu aman subardi yang ambil alih....tiap hari dgr cikgu nie melalak dkt kelas sebelah..terus cakap mesti cikgu nie mngjar x best...tp tu andaian yg salah...sekali dia mengajar..wahh!! best siot...cara dia mengajar lagi naik kan smngt kot....



saya ingt lagi malam saya pakai baju kaler ni...masa ni time hujan...dan org yg dtg ambik kita ialah org yg kita sayang...siapakah ya?



tatat cera...



sekolah adik kita pegi kelas malam kena pkai bju tshirt sekolah..tiap malam pakai bju sama,errr.
tapi kita org,masa2 nie laa kita org nk tunjuk belang kejangokan kita org...






notakakiku : kelas malam starat 10 jun ini...lambat lagi tuu..

2 ngepek:

hazanis said...

lama dah xsinggah sini...=)

nurazzariah said...

arrr..kak hazanis comel kita lerrr...hikk33
terharu rasa sbb kakak comel sudi masuk blog kita.. :)