khas Buatmu Rakanku...

Assalamualaikum...

hari ni kita rasa macam terasa rajin laa pulak nk update blog walaupun semalam da update da... al maklum laaa...baru jer sihat....2 hari kita berdiam diri sebab kita deman...plus2, kita takutt sbnrnya...dengan hidung kita berdarah..tiap kali batuk,ada keluar darah beku... itu menggerikan... 

sekarang kelantan sangat2 laa panas...sampaikan hari jumaat lepas,nasib baik laa habis kelas kena tunggu abah sejam jer...so,kita dgn anis pegi laa lyn kfc dulu..tuu pom mkn x habis...pauu balik umh..kepada nie pening sngt2....

hari sabtu pulak spttnya kol 8.30 aku masuk kelas..kol 2.30 bru aku hbs kelas..tapi d sbbkan xleh nak tahan...sblm abah masuk mngjar kelas aku..awl2 msj dia cakap lepas abah hbs ngja,ja nk balik..kepala pening...abah balas OKE! so,pukul 10.30 aku da lari balik....


hari ni..alhamdulillah...pening tuu dh kurang..dan smlm..saya sempat buat kek coklat untuk abah...sbb saya jatuh sakit pada hari bufday abah...kesian dkt abah...

dan sekarang..kek coklat saya sudah habis melainkan ada stu bekas lagi saya simpan untuk bawa kesekolah esok.... untuk apa? sbnrnya hari ni bufday kesayangan kita... NURUL AMANINA....korang ingat lagi tak nina ni? dulu aku penah update pasal dia...dulu dia sakit...


ieka , kita , nina









tang ni gambar kita dgn nina masa tgh tunggu pakcik tuu buatkan kita org belon....yuuhuuu...



 belon kita org da siap....semua dengki sbb yg lain pura2 malu xnak main dgn belon sbb malu..alih2 semua pinjam belon kita org nk buat bergambar..menciikk tau!!




err...kita dah mula menangis da...sampaikan nak taip entry yang pendek ni pom terketar2...saya terbaca semua cerita yang saya tulis untuk nina hari tuu... Ya Allah..syahdu terasa hati ini.... aku bersuyukur kerana kawan aku yang aku kenal dari kecil masih berada di depan mata aku....


SELAMAT HARI JADI NURUL AMANINA.... SEMOGA KAMU SENTIASA SIHAT DAN HUBUNGAN YANG TELAH KITA BINA SELAMA INI TIDAK AKAN TERPUTUS SAMPAI KE AKHIR HAYAT KITA.... INSYAALLAH.




notakakiku :  nina...sayang kamu sngt2... :)

2 ngepek:

farhana sweet said...

mna kite punye gmbr alooo sedihh laaaa

nurazzariah said...

masa bufday ana ja da berhenti berblog...hari ni bru smngt nk berblog balik