hari yang menjengkel kan...budus~

sakitt kepala otak aq malam ni....
mmg teramat sakit laaaa...
aq ingt kan malam nie la malam yg boleh buat aq bahgia...
tapi tak...
tak disebabkan seorang perempuan yang bergelarrr SAEM...
tapi gamok wt ko saem gni sndr....

td...
gg9 buat gathering....
saem ni ado la dlm senarai joint sama gathering kami....
disebabkan dio...
gathering aq wt nim jd kucar kacir....

semalam..aq ada pesan kat dia soh dtg umh aq...
dia dg bangga nye cakap ok...
aq cyap ckp lagi..
mknn sdh d tanggung beres..
ada yg taja makanan..
dia pom ckp nk datang...
aq pom rela hbs kan duit aq demi saem sendiri...
yg baru balik dr TAHFIZ...
pok2 ni mri nk jumpa dia jh benaa....

masa tengah makan2 tuu...\
ada lagi yg belum smpai...
yani,malin,iera n dio...
aq nie tggu la jgk pok2 dia...
ingt kan ada skali...
tino tus msj ko aq..
dia tny aq psl yani...
aq pom ckp laa dio nk mai doh...
tp yani tgh cr dio...

lepas tu....
aq msj yani soh dtg umh aq...
mknn semua dh hidang dh...
dia pom dtg la dgn malin...
iera x dpt dtg sbb dia ada hal...

yani ngn malin dtg...
dia tny aq mana tino tus...
aq ingt tino tus ado nge dio....
aq oyk aq x thu...

lepas tuu...
malin pom call dia...
tny dia dop mana....
dia pom ckp,dia dop bachok...
dia ada masalah nge geng2 dio....

aq mula2 ok jer....
lepas tuu dia ckp nk dtg...
pok2 ni pom tggu la dia...
lepas tu dia ckp ko malin,.,
dia nk dtg petang...
tapi janji pagi...
sape nk dop umh aq dr pagi hgga petang??
nk wt pe lama2??
aishhh.....

aq ingt dia x dtg dh lps tuu sbb pok2 nie ckp dia nk blk dh...
lepas kejap tuu....
dia pom smpai...
bwk geng woiii~
3 org...naik moto...
nie bru 3 org...
mula2 aq tgk dia dr jauh...
ok jerr....
lepas tu dia dia pom dtg dekat...
aq x tgk dia lg...
lepas tuu aq tgk dia buka baju dia....
baju sweater dia....
aq ingt dia pkai bju elok2 kat dalam...
tgk2 pkai bju yg x cukup kain...
nmpk hbs aset besar dia...
dop tunjuk2...
aq nie sbr jelaaaa...
mmg lumrah la ada kawan mcm tuu...
tp aq x pernah pom nk kecoh2 psl dia kat org lain....

aq ada mintak dia org makan ape yg ada td...
mmg mknn bnyk la x hbs...
aq soh la dia mkan...
tp buat dekk jerrr...
aq pom mls la nk lyn...
aq c kp skali jerr...
aq x bodoh ckp ngn org pekak...

yang aq paling hangin nim....
td aq ada terbaca post dia kat fb...
owhhh...mmg cekik darah la ayat dia...
sakit hati aq baca ape yg dia post tuu....

"acu bia reti pehe gak. aku mai dumoh mu dari jauh. relo aku psing blik g dmoh mu demi nk jupo sek mu. nga sejuk, hujan, basah, letih. tp sek mu wat bodo jah bilo aku g. pergh, layanan first class. meme aku sloh, tp aku mntak maaf doh. perit perit. abih tea aku bowok laju. mjur xmsuk longkang"

for your information SSM....
pok2 saya nie hbs pehe doh awk....
pok2 saya kejut sakey tgk awk mai umh sy gtu...
bukan saya sorey kejut...
semo oe hok ado ctu kejut blako awk thu dop??
saya x seko awk gtu...

awk faham2 laaaa...
pok2 saya ingt...
awk hok bru smpai dr telipot...
bru balik dr kelas tahfiz pulok tuu...
akan beruboh...
klu x 100% pom xper...
tp biar la ada perubahan ckit....
nie tak,,,
semakin teruk ada laaa...
*sy lebih suka SSM yg dlu drpd sekarang..*

mintak maaf la kpd SSM kerana menulis psl awk d blog saya nim...biar la awk x thu pom sy ada blog...tp mmg sy hangin ngn awk...ape yg dirancang pagi nie semua hancusss sebab awk....saya mmg x puas hati...snapshoot yg dijanji kan juga batal begitu saja...

malam nie...klau awk thu pok2 saya semo mrh ko awk...
tobax ehh awk akan muntah makan segala gpo pok2 sy kecek psl awk...
sy raso lebih 100 kali pok2 ni nyupoh ko awk termasuk sayo..
mmg saya kecewa la pasal awk....xsekoo awk thu dopp..
abiey cyap oyk sy...awk x lyn dia supo awk lyn dia dlu...
dia ckp...awk kcek nge yo td supo awk kcek nge tiang api...
kecek x tgk ko mata mata...kecek x sumguh...n all laaa...

klau saya oyk blako gpo pok2 ni oyk sayo...
mmg x hbs cito laaaa.....

notakakiku : kesal~ * nanti hari result kuar ni nk buat prngai bodoh jugak ker?*

0 ngepek: