kuar result..mogok bermula~

salam mesra untuk semua blogger....
hari ni..mood saya sngt ok ok ok dan ok sebab....
ada yg telah mencuri hati saya balik...
hukk33
ok! tajuk yg diberikan x berkaitan langsung dengan apa yg saya bebelkan...

korang tahu x??
mesti x tahu kang?
hakk3333
23/12/2010 arituuuuu...
result pmr kuar...
ha ha ha......

aq dh agak dh...
korang mesti tau...
tgk tjuk pom tahu...

(ape2 pom..kita wajib bergambar)

sebenar nye macam ni...
arituuu...aq mmg x sabar nk tgk result aq...
tp...bila dh dapat result...
macam nk kasi balik jer kt tcer fauziah...
sebab result aq x cantekkk....

tcer fauziah tgk aq mcm x puas hati pom ada...
bkn x puas hati nk ajk gaduh2...
tp result aq tuu....
BI dia aq dapat B jerr...
dia pom cakap kat aq....
"azza.kenapa nie?? kenapa dapat B untuk BI?"


aq jawab...
"saya x tahu tcer...ape yg salah sebenar nyer ni?pelik la saya..saya ase,saya dah buat ayat yg giler2 gempak harituu...asal dapat B ekk tcer?xpuas hati la saya macam ni "

hurrmmmm..tcer mengiling kepala sbb tgk aq cyap buat gaya lagi..
dia nk ketawa sebenarnya...hikk33
maaf tcer..sy bukan aper..xnk hujan jer depan tcer..

lepas dapat kan tcer...
aq dapat kan ustazah nurida...

aq : "ustazah..asal nim? B jugak laaa..agak nyer pemeriksa nie dengki ngn saya kot...semua benda dia kasi B kat saya...klau bagi A kan bagus...apelaa pemeriksa nim...

ustazah suka jer dia...
hakk33

aq dapat kan cikgu seterusnyer...
tcer nik normawati...
tcer sains aq....

aq : tcer.. B..B..B..asal nim?asik B jer...sakit mata saya tgk bnyk B.. mcm mana nk lupuskan B nie tcer?hakk333

ok...
mengaku jelaaa...
aq dapat 161 jer....
korang pikir la ape 161 tuu...
hakk33
malas nk ulas kan....

notakakiku :mogok tetap berlaku di umah ku..nk pindah x ekk??

0 ngepek: