reunion x macam reunion~

korang korang korang yg x joint reunion arituuu....
mintak maaf la yeaaaa...
ramai yg komen pasal nie sebab jauh la nk pegi...
lepas tuu ada yg wt rncngan nk wt reunion yg next time kat pantai laa...
korang buat laaa...i x nak anjurkan dah...
sbb thun nie i dh anjurkan...so,next tahun...korang la pulak...
kang korang nk g pantai kang....
ok ok ok..i accept it...

ok for now....
cuma nk kongsi2 pasal reunion yg telah kami hadapi kelmarin kelmarin punyer kelmarin la kang....
cuma 9 orang jer yg datang...
saya.abiey.alya.munirah.amanina.madihah.jue.amirul.azim.
tu jerrr yg hadir kan diri...

tq so much la korang yg hadir...
yg lain tuu...
diam sudah yea....
lepas nie jgn cakap saya x jemput korang atau saya x inform korang semua..
next year mmg i sumpah x nk anjur dh benda nim...
sape nk buat....korang just jemput saya...
sy xnak jd jong palo dehh...
bukan ape...cuma nk ckp...xpuas hati pom adaaaaa...

bukan x puas hati ngn korang yg hadir..
tp x puas hati ngn yg x hadir...

ok..enough!
jom kita usya gambar2...
saje..xnak cite panjang..
malas...

* i love this pic so much...tq to jue pnyer pakcik sbb sudi jd cameraman kita org..hukk333 sorii,terpaksa buli u...hakk3 *



* ini angkara azim abdul halim... *

to anis...nti marah azim ekk..sbb dia ambik gmbr ja semua macam nie..mata dop kt lain laaaa...nmpk macam juling la pulak..hukk333.

* to anis....mmg suker la jumpa anis arituu...best sangat2...nti kita jumpa lagi yea yunkk! jgn bawak azim..dia penyibok...dia buli2 kita ada laaa..hakk333 yang penting,dia lebih suka uli anis...hakk33 *

* dia buat2 malu x nak bergambar ngn kami semua...but its ok! lain tahun ada lagi laaaa.... *

* saya malu sbb saya paling pendek kat ctu *

* kami sebenar nyer tengah cover...bukan nk beli jam pom...sbnr nyer tgh skodeng makcik jue n pakcik khai tgh wt ape...rupa2 nyer terkatoi gk...pakcik khai belikan jam untuk pakcik jue..apabila ditanya mengenai ngn harga...semua senyap! hakk333...sori2...aq mmg mcm tuu *

* ini laaa makcik jue...*

* haaa...kan dah dapat satu gmbr yg awk tgh belek2 jam *

lepas jer belek2 jam...
aq dapat satu baju...
30 hengget tau...
murah jerr tuu..
tp ada la mahal gk ckit3...
nk tggu org blnja kite...
susah..sbb org tu asik larikan diri jerrr...
hukk33
(sorii awk)


* ini pu3 syada...dia peneman aq ke secret resipe..hukk333
tqvm biey...ily..hikk333*

sebelum balik.....
dushh..malu gilerrr....
sebab terserempak ngn abang pu3 syada...
dia tgk aq jalan ngn dia( awk laa)..
kang awk kawan ngn dia...
malu saya tau....
saya buat2 tebal muka tahu tak?

ape2 pom....
berterima kasih gk la kpd abg S...sebab dia tolong teman kan sy punyer abang...klau x...x tahu la saya,abang saya buat aper tah...
dan x lupa gak...untuk abang saya yg tercinta sngt2...sebab sudi hantar saya balik arituu..nk ketawa kuat2 sebenar nyer masa kat dalam kete tuu...
sebab xcited naik kete baru awk..agak nyerrr kang,saya la org yg bertuah sebab dapat naik kete baru awk..hukk333

sori yea abang sebab buat bising dalam kereta arituu...syok sngt2 berbual ngn azim..sbb tu bising tuu...

xlupa gak....yaniiiii!!!!! kamu kejam....kamu kacau saya tengah syok khayal dop dlm kete baru dia...tergelak terburai saya cakap ngn awk...kihh333 tahu malu..nasib baik x kasi tepom kat dia arituu..hikk33

awak2...gambar awk tuu..maaf yea curik2 ambik..hakk333
sorii bnyk2....
hikk333

tq semua untuk reunion tuu...
klau xbuat reunion tuu...
nmpk nyerr...xdapat la jue n khai buat date..hakk333
(jgn sape2 ckp sy wt date sama..kihh3)

notakakiku : gembira seperti asal sebab semua dah jadi seperti asal...asal nyer seperti dula laaaa....hakk333

0 ngepek: