menjejaki


saya nie sebenarnya xde menda nk buat....so,dsbbkan td saya ada buat entry psl family..
dan tadi jugak aku ada sebut 3 cousin aku skrg dok d amerika...
dan saya cuma untuk menjejaki mereka melalui internet...
dan dengan bangga nya...saya terjuma sedikit maklumat...
saya sebenarnya x thu yg pakcik sy buat apa kt amerika tuhh..
yg saya pasti,ae tu masa dia keje kt KL...Dia berkerja dgn perdana menteri kita dulu..
yg mana pom saya x tahu...dan sbnr nya malas ambik tahu....




dan saya check td,tengok2 ...
hurmm,skrg pakcik saya ialah Minister Counsellor...emmbassy of malaysia washington.
dan macam mana dia buat kerja pom aku x tahu...
dulu cik saya cakap dia dok d amerika...
tp alamat sekarang dia ialah d USA..
yg mana 1 betul sy pom x tahu da.....






(2 dr belakang merupakan alin dan kak dila)


notakakiku : aku tetap akan meneruskan perjuangan menjejaki 3 org cousin ku yg senyap sunyi sejak 4 tahun nie....sekian =)




_______________________________________

0 ngepek: