perpisahan kita.


assalamualaikum....

haii sayang semua...semalam aku dh jnj nk buat entry kan....
smlm entry aku xsempat nk cyap sbb abiey ada request soh aku edit gambar...
aku pom iyea kan je laa...sbb dh jnj dh ngn dia mggu lepas....

oke,ini akak abiey yg cun melecun..
*abiey curi spek atuknyer dan bawa ke sekolah*



gg9 mmg suka berkarya...antara karya mereka yg sempat d buat selepas meniru budak kelas aku conteng2 papan hitam wish selamat hari raya...tapi i lebih sebelah gg9 sbb dia org sngt2 laa sporting...kang sayang kang? tiru xperr..asal idea kita lebih berkembang...



oke,tang nie aku pom x tahu laaa bila dia org snap gmbr ceng gini rupa...
buruk laaa sayang....macam mokwo...hahhahaa
sori jue....tapi serius you nmpk kelakar...



oke...yang nie kawan2 aku..tapi ada yg sorang tuu adalah skandal aku..
tak caye tny dia...kalau korang ada perhatikan sikit2 gmbr ngn laki mana aku rapat..
yg tuu laa skandal aku...HAHAHAHA



pembikinian....ehhh silapp laa..pebikinan laaa...



nina...asal garu kepala??gatal sngt ekk??



oke..antr gg9 yg suka bergambar....



again...










oke,seriously sy suka ngn spek atuk abiey nie...
biey,nk pinjam buat raya boleh??hihihi

______________________________________


oke...yg nie aku nk cerita sal abiey request soh aku edit gmbr untuk dia....







oke....yg tuu jerr laaa gmbr hodoh2 yg aku sempat edit untuk dia...
aku mmg xde mood nk edit2 cntik2 smlm...so,bg aku yg nie pom dh cntik cr malas aku laaa...
aku malas sbb aku tgh syok msj ngn farid smlm..hooyeahhh!


nk cakap nie...sbnr nya hari khamis baru nim,merupakan perpisahan tcer syaliza dgn pelajar2 nya...
stcer syaliza mengajar kelas 4sn1...aku nie biasa laa..xde kaitan langsung jd ada kaitan..hihihi
i kang suka jd penyebok...setiap kali mana ada gg9.d ctu laa aku ada..huhuhu
termasuk laa hari perpisahan nya hari tuu..aku teman kawan2 aku semua..sbb aku dh biasa balik ngn dia org..so,kena tggu laa jugak dia org smpai hbs majlis....
so,pada masa yg sama..aku sempat salam2 peluk cium ngn tcer jugak....
dia kenal aki weehh!! pdhl aku xpenah pom cakap2 ngn dia..huhuhu
ini merupakan kali ke 2 aku salam ngn dia...tang aku salam ngn dia tuu...dia tgh menangis....
dia cakap...  "esshh,yg nie kang yg dlm fb  nama azzzaaaaaaa "
saya azzariah laa tcer...huhuhuhu bangga aku tcer ingt sikit2 nama aku..huhuhu
mana tak nyer,aku slalu like status tcer..sbb status tcer slalu jer klakar...

ape2 pom..tcer jgn sedih2 tauu....masa tcer nangis ae tuu..saya pom mcm nk nagis jerr..
tp ttp kena tahan..nanti apa pulak ank murid tcer ckp..sy yg lebih2 dr dorang lakkk...huhuhu


notakakiku : sejauh mana kita berpisah...hati kita selalu dekat.

0 ngepek: