Hadiah dari Segmen 3 Hari : Cik Lyeen Lagi?

Assalamualaikum...

korang masih ingt tak segmen yang cik lyeen buat hari tuu?



alaaa...yang dapat hadiah nii....


dan Alhamdulillah...azza laa yang dapat shawl ni...

terkejut giler bila cik lyeen bgtau dekat page azza.


2 hari lepas azza dh dapat call dari pejabat pos yang mengatakan parcel azza dh sampai tapi posmen tak boleh nk hantar sbb hujan sangat2 lebat...so,posmen tu mintak azza ambik sendiri dekat pejabat pos.

maka,azza sanggup redah hujan hanya disebabkan parcel ni...




lepas jer sampai umah terus masuk bilik cuba belit shawl tuu...

dah berpuluh2 kali azza cuba belit shawl ni...makin dibelit makin pelik rupanyaa....

azza tak tau nk letak bunga tu mcm mana sbnrnya....

cubaa laa tgk lepas satu2 azza buat smpai laa azza rasa bosan dah tak tau nak buat macam mana dah.























jangan gelak oke! yang ni mmg azza dh blurrr gilerrr..tak tau dh nk fikir mcm mana lagiii..



notakakiku : tq cik lyeen sbb hadiahkan shawl ni...gmbr yang azza ambik nie sblm cik lyeen bg tau yang ada tutorial yang kak zira buat...gmbr ke 2 tu dh ada kot cara2 kak zira pakai..tp azza buat masih tak kemas...hehehe

azza sbnrnya da tergila2 kan bawal roses yang cik lyenn pakai tuu..sbb azza mmg selalu pakai bawal drpd shawl....waaahhhhh,geram2...cik lyeen sila laa buat segmen lagi..bagi hadiah bawal roses pulak yea... nti azza join :)


5 ngepek:

Farahin Izzati said...

cantiklah warna dia, wahh :D

nur azzariah Mokhtar said...

ar2,cantik kan... tp azza pakai terus xboleh blah...haaahaa

Mmiss Wizzy said...

yang lain cantik ...tapi ....yg ke 7 and 8 tu...hhahahaha comel tapi lucu!!

✿ Hasnie Adda ✿ said...

waaa . cantik laa . dear ! diTAG http://dearbelog.blogspot.com/2013/03/2nd-giveaway-by-ohhaeen.html

nur azzariah Mokhtar said...

mmiss wizzy : hahaha klakar laa tgk gmbr nie semua...


Hasnie adda : terima kasih..nti azza tunjuk gmbr yg lain pulak sbb azza dah DIY kan shawl tuu..